Weekoverzicht in foto's (1)

Voor mijn gevoel is de afgelopen week voorbij gevlogen. Van de laatste tentamens, naar sushi, naar twee buitenritten, het bestellen van een nieuwe camera, en dan alweer de start van een nieuw kwartiel... Time flies!

Een lege map, een nieuw schrijfblok en een nieuw boek:
Het nieuwe kwartiel is begonnen!

De tentamens lijken amper voorbij, maar maandag begon dan toch echt al het nieuwe kwartiel. Tijd voor nieuwe vakken, een nieuw boek, een (nog) lege map en een nieuw schrijfblok. 
Inmiddels is het schrijfblok niet meer nieuw, de map niet meer leeg en het boek... Het boek boezemt alle studenten angst in door de vele structuurformules. Zelfs voor ons Scheikundig Technologen is dit a little too much... 

Boven: Vinur wordt gestoord tijdens zijn middag dutje.
Midden: Mijn eerste 'selfie' met een nieuwe camera
Beneden: Vaena draaide zich nog maar eens om toen ik haar op de
foto wilde zetten.
Wij hebben een nieuwe camera aangeschaft. Na lang getwijfel en na een heleboel reviews zijn we toch voor een bridge-camera gegaan, in plaats van een spiegelreflex. En tot nu toe zijn we er erg blij mee! Hij is heel makkelijk in gebruik, maar levert wel goede kwaliteit foto's!
En dan moet er natuurlijk van alles op de foto gezet worden. Vanmiddag stoorde ik de katten tijdens hun middagdutje.


Links: Het Vuur van Katherine Neville
Rechts: Deze boekenleggen heb ik al héél lang, maar hij blijft
leuk! 
Maandag had ik eindelijk weer eens tijd om een boek te gaan lezen! Ik ben begonnen in Het Vuur van Katherine Neville. Dit is een vervolg op De Acht, welke ik met veel plezier gelezen heb. Het Vuur is nu al spannend, dus tot zo ver stelt dit vervolg me nog niet teleur!
Nu hopen dat ik tussen alle andere bezigheden tijd over houd om het boek uit te lezen...


Reacties

Populaire posts