Voorbereiding op het NK (2)

Bij een voorbereiding op het NK hoort, naast natuurlijk het trainen en het mentale aspect, ook een materieel aspect. Het is bijna traditie in danswereld om op het NK te verschijnen in een nieuwe jurk. Daarnaast moeten de haren natuurlijk op en top in orde zijn. Nagelstylistes worden overspoeld door aanvragen voor 'mooie NK-nagels'. Niemand wil verliezen omdat de outfit net niet goed genoeg is...


Voor mij is er dit jaar geen nieuwe jurk. De redenen daarvoor zijn heel simpel: doordat ik al een glitterende latin-jurk gekocht had was er minder budget over en, misschien nog wel belangrijker, ik ben nog lang niet uitgekeken op mijn roze-met-oranje glitterjurk! 
Mijn haren laat ik dit jaar doen door een bevriende danseres die bij dezelfde dansschool danst als ik. Zij is meer dan handig met haren en ze weet vast een mooi kapsel voor mij te creëren.

En dit is dan de jurk waar het allemaal
om draait!
Foto: Promis4you.com
Dan zijn er nog de nagels. En die doe ik lekker zelf. Uit mijn ruime verzameling van >300 potjes nagellak heb ik meer dan genoeg kleuren om iets te vinden dat matcht bij mijn dansjurk. En inmiddels ben ik handig genoeg met die dunne kwastjes om een nette manicure te verzorgen. Het lastigst wordt nog om te kiezen welke van de vele kleurtjes ik ga nemen...

Voor nu neig ik heel erg naar China Glaze - Let the beat drop. Deze neon-glittermix met roze, oranje en paarse tinten schreeuwt natuurlijk om mijn jurk. 

China Glaze - Let the beat drop
Maar, met welke undie?
Let the beat drop over:
1: Essence Whatever!
2: Essence Wild White Ways
3: Essence Free Hugs
4: Essence Sweet as Candy
Let the beat drop over:
5: Essence Black is Back
6: Essence Breaktrough
7: China Glaze Petal to the Metal
8: China Glaze Heli-Yum
Ik vind zelf de combi over zwart erg gaaf, maar ook onder een knal roze zoals Heli-Yum (die lijkt iets roder op mijn foto) is ie erg leuk. Over wit vind ik Let the beat drop wel heel erg licht.

En dan nog de volgende twijfel: ga ik voor alle nagels vol met glitter, ga ik voor een glitter-gradiënt of ga ik voor een accentnagel?

Keuzes, keuzes, keuzes... Gelukkig heb ik nog vier dagen totdat ik mijn nagels moet lakken... En dan zul je zien, ga ik alsnog voor een simpele maar sjieke rode mani....

Welke combi met Let the beat drop vind jij het leukst? En moet ik voor een full mani gaan of een accentnagel? Een gradiënt of niet? Alle tips en ideeën zijn meer dan welkom!




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts