Zomerfoto's: Bloemetjes, bijtjes en vlinders

Afgelopen week was het heerlijk weer. De tuin zoemde van bedrijvigheid. Bijen, vlinders, hommels en andere insecten zoemden van bloem naar bloem, op zoek naar nectar. Helaas is het weer nu wel anders. Gelukkig heb ik een paar plaatjes geschoten, zodat ik weer even een zomers gevoel kan krijgen. Kijk en geniet mee!

Hét lucky shot van de eeuw! Deze wesp kwam net aangevlogen terwijl ik deze roze roos
op de foto wilde zetten. Een pure toevalstreffer, maar daarom niet minder mooi!



Ik ben gek op rozen en deze rode is denk ik wel mijn favoriet!
Hommels vlogen af en aan op de lavendel. Echt, als je er dichtbij stond,
leek de hele plant te zoemen.
Een citroenvlindertje wist de vlinderstruik goed te vinden. 
 

De rode roos vond ik erg mooi, maar deze roze (op stam)
mag er ook wel wezen!
 



Net toen ik de camera weer weg wilde leggen, verscheen deze beauty
op de vlinderstruik. Wauw!

Reacties

Populaire posts