De eerste hints...

Nou, Patrick heeft zijn 'cadeau' mogen ontvangen!

Zoals ik in mijn vorige post al zei, was ik niet van plan hem meteen te vertellen wat we gaan doen. In plaats daarvan heb ik hem hints gegeven.
Het eerste deel van de kaart
'Hét' gaat dus gebeuren op 18 februari. Dat duurt dus nog even!



Het tweede deel van de kaart
Hier is de hint dus te vinden. Patrick had deze al snel door, het is de gekleurde B.

Om toch niet alleen met een kaart aan te komen, kreeg Patrick ook nog dit:
Bron: unox.nl
Zaterdag krijgt hij nieuwe hints, en ik ben bang dat hij het dan al weet. Hij zit namelijk al behoorlijk in de goede richting! Hij weet dat we niet gaan Bungeejumpen of Buggy-rijden.
Inmiddels heeft hij geraden dat we naar Scheveningen gaan, aan de hand van de Unox-muts. Hij is er alleen nog niet achter wat we gaan doen. Weet jij het al wel?

Reacties

Populaire posts