Voorpret

Mensen zeggen wel eens: de voorpret is minstens zo leuk als dat wat je gaat doen!
Eens kijken wat Patrick daar binnenkort over zegt.

Ik heb op dit moment, samen met mijn moeder en zusje, de grootste lol om wat Patrick's verjaardagscadeau gaat worden. Komende woensdag is hij jarig. Ik vraag al dagen, weken wat hij voor zijn verjaardag wil hebben. En het antwoord is steevast: "Ik weet het niet".
Bron: Parfumaria.com

Nou ik wist het ook niet! Niks zo moeilijk als een leuk cadeautje voor je vriend kopen. En dit weekend kwam dan toch de verlossing. Ik vond een cadeau! En omdat moeders en zuslief ook geen cadeau konden bedenken, hebben zij ook een bijdrage geleverd.

En wat heb ik dan gekocht vraag je je misschien af? Nou, dat ga ik niet zeggen! Ten eerste omdat Patrick's verjaardag nog een aantal dagen op zich laat wachten. Ten tweede, omdat Patrick het ook nog niet te horen krijgt komende woensdag.

Ik heb namelijk besloten om te proberen het tot het allerlaatste moment geheim te houden. Ik wil hem nu eens écht verrassen en ik wil hem natuurlijk een beetje terugpakken dat hij niet hielp een cadeautje te verzinnen.

Omdat het wel heel sneu is om hem tot de dag dat hét gaat plaatsvinden in spanning te laten zitten, ga ik hem hints geven. Hij mag zo proberen te raden waar we naar toe gaan of wat we gaan doen.

Mochten jullie ook willen raden, woensdag zal ik zijn eerste hints op deze blog online zetten. Als je het denkt te weten mag je mij een berichtje sturen, maar ik vraag jullie wel om het voor Patrick geheim te houden. Ik wil heel graag dat hij er zelf achterkomt óf dat het tot het einde toe een verrassing blijft.

De voorpret is in elk geval al heel erg leuk!

Reacties

Populaire posts