Tentamenstress (2)

Hè gets. Wat een tegenvaller.
Helaas helaas, na de domper van gisteren kon ik wel een inkoppertje gebruiken. En het tentamen van deze middag was alles behalve...

Nu slaat de stress even toe. Stress, maar eigenlijk vooral teleurstelling. Was dit het dan waard om mijn bijbaan op te zeggen? Heb ik hier nou zo hard voor gewerkt de afgelopen acht weken? Hoe moet ik hier in hemelsnaam een acht gemiddeld gaan halen?
Bron: youngadultbooks.nl

Na het voeren van de paarden en even in de frisse lucht geweest te zijn, slaat mijn teleurstelling om in vastberadenheid. Ik ga die van morgen wél halen.

En mocht ik die van gisteren en die van vandaag inderdaad niet gehaald hebben zijn er altijd nog de herkansingen. En dan ga ik nóg harder mijn best doen. Nóg beter focussen op die dingen die ik maar half begreep. Dan ga ik het wél halen.

Bron: whytoread.com
Morgenmiddag is dus de laatste. Dan anderhalve week vrij. En o, wat ben ik er aan toe. Patrick heeft ook vrij genomen. Eindelijk tijd voor een soort van vakantie na een zomer vol werken aan een Bachelor Eind Project en vervolgens de laatste tentamens. Ik kijk er naar uit.

Maar morgen eerst nog even dat tentamen inkoppen.

Reacties

Populaire posts