Tentamenstress (3)

Het zit erop!

Drie tentamens in drie dagen. Wel een beetje veel van het goede... Maar hé, ik heb nu anderhalve week vakantie!

De laatste was gelukkig de broodnodige meevaller! In het ergste geval heb ik er nu twee van de drie niet gehaald. Ach, de herkansingen zijn altijd nog de volgende mogelijkheid! Wel een beetje jammer dat één van de mogelijke herkansingen samenvalt met een regulier tentamen. Er valt vast iets te regelen, hoop ik... Oké, laat ik niet op de zaken vooruit lopen en eerst maar eens afwachten wat de professoren van mijn tentamens dachten. Misschien valt het allemaal wel mee :)

Bron: The Guardian 


Nu eerst maar eens genieten van mijn rust! En ik voel nu pas hoe erg ik het nodig heb. Na de tentamens valt er altijd zo'n last van me af. Dan merk ik pas hoe zwaar ik - bijna letterlijk - gebukt ging onder stress. Nou ja, stress... Vooral het vele leren, het continue achter de computer zitten of over een boek gebogen... Niet echt bevordelijk voor je lichaamshouding.

Vanavond eerst alles eens flink los schudden op een danstraining om morgen de zwijnenstal die ik mijn kamer noem uit te mesten. Pas dan, ja echt pas dan, kan ik achterover leunen en zeggen: dat zit er weer op.

Op naar vakantie!

En dan over een week of acht:
Op naar de volgende tentamens!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts