Welkom op mijn blog!

Welkom!

Een tijdje geleden begon ik met de blog Ballroom & Beauty. Daarop vertelde ik voornamelijk over beautyproducten die ik gebruik, met een klein persoonlijk tintje. Het persoonlijke betrof voornamelijk stijldansen en mijn voorkeuren voor muziek.
Ik kwam erachter dat het persoonlijke stukje mij veel meer ligt dan het specifieke stijldansen. Ik ben de hele dag bezig met verschillende dingen; paarden, dansen, studie...
Hierdoor heb ik besloten het samen te voegen in één blog, dansen met die grijze pony.


Naast het samenvoegen van al mijn interesses, heb ik besloten in het Nederlands te gaan bloggen. Het Engels was een goede oefening voor mij, maar het is lastig om me heel precies uit te drukken, met name als het over gevoel gaat. Nederlands is dan toch makkelijker! ;-)

Dansen met die grijze pony is afgeleid van mij twee grootste passies, dansen en paardrijden. Inmiddels heb ik zo'n vier jaar mijn eigen muisgrijze IJslander, die hier in familiekring vaak 'die grijze haarbal' genoemd wordt. Daarnaast dans ik nu zo'n zeven jaar, waarvan vier met Patrick, mijn grote liefde. Alsof ik nog niet genoeg te doen had studeer ik daarnaast full-time aan de Technische Universiteit in Eindhoven, waar ik net aan mijn Master begonnen ben.
Meer over mij kun je lezen op de 'over mij'-pagina. Meer over mijn IJslander en alle andere huisdieren die wij hebben lees je op de pagina 'over die grijze pony'.

Hopelijk hebben jullie net zoveel plezier in het lezen als ik heb in het schrijven!

Liefs,
Bernette

P.S. De beauty berichten zullen niet helemaal verdwijnen, ik zal alleen minder daarover posten. Daarnaast zal het in iets andere vorm zijn. Op Instagram (daar ben ik te vinden als 'BernetteGryla') zal ik meer foto's van looks en nagellak plaatsen. Hier zal ik af en toe een update geven in de vorm van een collage.

P.P.S. Ik ben ook te vinden op Bloglovin'!
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12994505/?claim=dqtbarvn6ja">Follow my blog with Bloglovin</a>

Reacties

Populaire posts