Een nieuwe telefoon

Shit! Mijn iPhone klettert op de grond. Hij landt precies op zijn scherm. Iets wat 100 keer goed gaat, gaat nu bij keer 101 mis. Barsten prijken op het scherm. Dankzij de screenprotector blijft het geheel nog enigszins bij elkaar. Maar dat ik nu toch echt een nieuwe moet, dat staat vast.

Bron: apparata.nl

En ik dacht van de week nog zo leuk, toen ik langs een reclame van de Samsung Galaxy S6 kwam, 'gelukkig doet mijn iPhone 4 het nog prima!'
Niet moeten denken dus...
En ik had natuurlijk mijn zusje niet moeten uitlachen toen zij haar scherm kapot maakte door haar telefoon te laten vallen toen ze mij wilde smsen. Karma is echt een bitch.

Ik probeerde nog of ik nog met het kapotte scherm kon werken. Ik was het al heel gauw beu dat ik amper kon lezen wat er op de onderkant van mijn scherm stond. En dus zocht ik naar iets nieuws.
Maar er is zoveel keus! Ik zag door de bomen het bos niet meer.

Mijn beste vriend hoorde mijn zielige verhaal en kwam meteen met een super suggestie: een smartphone, 130 euro, met een 9 beoordeeld op Tweakers (!) en ook nog eens niet te groot. Mijn oude simkaart kan er in. Het geheugen kan worden uitgebreid met een micro-SD kaart. Alleen de selfie-camera werd slecht beoordeeld. Tja...

En zo heb ik nu dus een Motorola Moto E, model 2015. En ik ben er echt blij mee! Ondanks dat ik van iOs af kom, ben ik snel gewend aan de nieuwste Android versie. Ja, ik ben er blij mee, en dat voor maar 130 euro!
Motorola Moto E
Bron: mediamarkt.nl
Hebben jullie ook wel eens je scherm vakkundig gesloopt? Heb je toen een nieuwe gekocht of ben je voor reparatie gegaan?

Reacties

Populaire posts