Picture Polish - Dragonfly

Elke maandag laat ik een van mijn lakjes zien.
Vandaag: Picture Polish - Dragonfly


Picture Polish Dragonfly
Dragonfly is uitgebracht in samenwerking met Lucie van Lucy's stash, die geïnspireerd werd door de prachtige kleuren van libelles (dragonflies). Zij heeft samen met de meiden achter Picture Polish geprobeerd deze kleuren te vangen in een lakje. Als je het mij vraagt is dat helemaal geslaagd!


Zo in de schaduw lijkt Dragonfly niet heel bijzonder, maar zet haar in het volle licht, en holo scattert je tegemoet!





Is ze niet mooi?

Naast al deze schoonheid krijg je nog eens een super fijne formule. Met twee laagjes is ze dekkend, ze is super snel droog en ze brengt aan zonder ook maar enige moeite. Ja, ik ben fan!


Ik denk dat het wel duidelijk is, ik ben echt gék op deze lak. Zo mooi!

Picture Polish bevat 11 mL per flesje en kost zo'n €10-13, afhankelijk van waar je bestelt.



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts