The blessed Damozel stamped with Joy

Normaal gesproken laat ik op maandag een van mijn lakjes zien. Vandaag wordt het eens tijd voor een nail-art die ik een tijdje geleden gemaakt heb.

Kleine side-note vooraf: The Blessed Damozel toont op mijn foto's een stuk blauwer dan ze in werkelijkheid is. In real life is het een diep paarse lak, maar wel met een blauwige ondertoon.

Als basis heb ik A-England's The Blessed Damozel gebruikt. China Glaze Joy heb ik gebruikt om mee te stempelen. Het design is PUEEN 74, van de Buffet Leisure stamping plate set.

A-England The blessed Damozel met
China Glaze Joy (PUEEN 74)

A-England The blessed Damozel met 
China Glaze Joy (PUEEN 74)
En ik zou mij niet zijn als ik niet ook probeerde hoe deze mani er matte uitziet ;-). Overigens, hier is de kleur van Damozel al een stuk beter! 







Persoonlijk vind ik de matte variant mooier, omdat het stamping design dan beter tot zijn recht komt. Wat vind jij?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts