China Glaze - Ruby Pumps

Elke maandag laat ik een van mijn nagellakjes zien.
Vandaag: China Glaze - Ruby Pumps


Ruby Pumps is typisch zo'n lakje waardoor ik andere merken dan Essence, Catrice en andere drogisterij-lakjes wilde uitproberen. Helaas was ze steeds als ik een bestelling wilde doen uitverkocht, waardoor ik haar pas relatief laat in mijn handen kreeg. 

China Glaze - Ruby Pumps
Dit lakje heb ik al vele danswedstrijden gedragen, omdat ze perfect paste bij een rode ballroomjurk die ik een tijdje geleend heb.
China Glaze - Ruby Pumps
Ruby Pumps is ooit uitgebracht in de Wizard of Ooh Ahz returns collectie (2009). Ze bleek echter zo populair dat China Glaze besloot Ruby Pumps op te nemen in de core-collectie. Dit maakt dat ze makkelijk verkrijgbaar is. Inmiddels is er ook een Gelaze (de gellak-lijn van China Glaze) variant van Ruby Pumps verkrijgbaar, maar deze verschilt wel wat van het originele lakje. 
China Glaze - Ruby Pumps
Ruby Pumps is een rode jelly, met rode microglitters.
Ik heb drie laagjes gelakt. Bij twee is ze net niet dekkend en met drie ontstaat er een mooie diepte in deze lak.
China Glaze - Ruby Pumps
Ruby Pumps lakt erg makkelijk. Het kwastje is zoals we van China Glaze gewend zijn, smal en rond. Ik vind dit erg fijn, maar misschien dat dit voor bredere nagels wel een issue is.
China Glaze - Ruby Pumps
Dit lakje blijft toch wel een van mijn favorieten. Ik vind haar echt een van de mooiste rode lakken! Ik heb haar veel gebruikt, omdat ze erg mooi stond bij een ballroomjurk die ik mocht lenen. Mocht het flesje leeg raken, dan bestel ik zeker een nieuwe!

Ruby Pumps is goed verkrijgbaar, bijvoorbeeld op PrettyPolish.nl. China Glaze kost ongeveer 5 à 6 euro per flesje van 14 ml.




Reacties

  1. Wat een mooie lak! Ik ben een groot fan van nagellak maar deze kende ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts