Shoplog - Hypnotic Polish

Hallo allemaal!

3 en 4 maart vierde HypnoticPolish.com haar eerste verjaardag. Wie jarig is trakteert, en daarom was er gedurende deze twee dagen een kortingsactie (10% korting) en kreeg je bij een bestelling van €50,- of meer een gratis flesje nagellak.
Natuurlijk kon ik deze actie niet weerstaan, dus ik heb een bestelling geplaatst.



Zoals ik bij een eerdere bestelling bij HypnoticPolish al merkte, worden de lakjes erg netjes in gepakt. De lakjes zitten allemaal netjes in bubbeltjesfolie verpakt en daarnaast zit er nog piepschuim in de doos om deze op te vullen. Super!


Ik was het meest nieuwsgierig naar mijn mystery polish, dus die pakte ik als eerste uit!


Ik kreeg Glam Polish - I found a dream. Deze holografische groene lak is uniek in mijn stash. Wordt het toch eens tijd dat ik groen ga dragen.... Deze beauty lijkt in elk geval wel een groen te zijn die in mijn straatje past, dus ik ben heel benieuwd hoe ze op de nagels is!

Van links naar rechts:
Dance Legend - Baywatch
Cadillacquer - Survivor
Glam Polish - Moonless Night
Glam Polish - Dark Desires
A-England - The blessed Damozel
Daarna viste ik al mijn bestelde lakjes uit de doos. 

Glam Polish - Moonless Night en
Glam Polish - Dark Desires
Ik heb tijdens het plaatsen van mijn order heel lang getwijfeld over de Glam polishes. Ze leken me op swatches erg donker. Toch trok iets me erg aan tot die lakjes en heb ik ze toch besteld. En blij toe! Ik vind ze zo in het flesje al fantastisch!

A-England - The blessed Damozel
The blessed Damozel is het nieuwste lakje van A-England. Ik houd van donkerpaars en ik las op andere blogs dat deze erg goed dekt. Sommigen raden deze zelfs aan voor stamping! Ik denk dat ze als full-mani erg mooi is, maar ik wil haar zeker ook uitproberen om mee te stempelen!

Dance Legend - Baywatch
Valt je al iets op aan deze lak? Komen de kleuren je bekend voor misschien? Dat kan, want deze kleurstellingen zitten ook in mijn ballroomjurk! Dat is dan ook precies de reden dat ik Baywatch van Dance Legend gekocht heb. Het roze met oranje zie je niet vaak. Meestal kom je dan op roze lakjes met een heel subtiele gele, gouden of oranje shimmer uit, waardoor deze lakjes meer naar koraal neigen. En dat vloekt dan weer met mijn jurk!
Ondanks dat de base lichter is dan ik verwachtte, denk ik dat ik eindelijk mijn matchende nagellakje gevonden heb!

Cadillacquer - Survivor
Het allerlaatste lakje dat ik besteld heb is Survivor van Cadillacquer. Een donkerpaarse lak met blauwe glitters. In het flesje ziet ze er al veelbelovend uit, dus ik ben erg benieuwd hoe ze op mijn nagels is!

En, hebben jullie nog wat besteld tijdens de sale op HypnoticPolish?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts