El Corazón - Magic of the Arabian Nights

Elke maandag laat ik een van mijn nagellakjes zien.
Vandaag: El Corazón - Magic of the Arabian Nights





Magic of the Arabian Nights is van het merk El Corazón. Tot aan ongeveer een maand geleden kende ik dit merk nog helemaal niet, maar ik ben heel blij dat ik er wat van besteld heb!


Magic of the Arabian Nights is een donkerpaarse lak met een roze shimmer. Deze lak is bijna dekkend in een laagje, maar een tweede had ik toch wel nodig. Dit lakje heeft de neiging een beetje mat op te drogen, dus een topcoat is nodig voor extra shine.
Mijn foto's tonen twee laagjes, met topcoat.


Magic of the Arabian Nights komt uit de Active Biogel-lijn van El Corazón. De Active Biogel belooft dat je nagels verstevigd worden en dat de lak langer blijft zitten dan gewoonlijk. Hier was ik eerst wat sceptisch over, want op mijn vettige nagels blijft maar zelden iets zitten... Maar ik was blij verrast! Zeker 3 dagen - ja dat is veel op mijn nagels - en toen had ik eigenlijk maar één klein chipje en wat tipwear.


Deze lak brengt erg makkelijk aan. Niet te dun, niet te dik, precies goed. Het kwastje is wat breder dan bijvoorbeeld China Glaze, maar niet zo breed als die van Essence. Voor mijn nagels precies goed, voor mijn pink is het kwastje nog niet te breed.


Ja, ik ben fan van deze lak! Goede houdbaarheid, fijne formule en ook nog eens een schappelijk prijsje. Helemaal super!

Ik heb mijn flesje El Corazón Magic of the Arabian Nights besteld via HypnoticPolish.com. Daar kost ze €5,50 (16 ml)



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts