Een nieuwe lay-out!

Lieve lezers,

Zoals jullie misschien gemerkt hebben is mijn lay-out op de schop gegaan. De zebraprint is gebleven, maar verder heb ik wat kleine veranderingen door gevoerd.

De zebraprint is een print waar ik dol op ben. Giraffe-, tijger- of luipaardprint mag er ook zijn, maar de favoriet is toch zebraprint. Dus die mocht blijven.

De kleurstelling heb ik wel veranderd. Van een licht grijze achtergrond ging ik naar een donker grijze. Persoonlijk vind ik dit fijner lezen door het grotere contrast.
Daarnaast ging ik van oranje naar blauw, wat ik frisser vind ogen.

Daarnaast vond ik mijn vorige lettertype - ik dacht dat het Times New Roman was - te ouderwets. En toen kwam ik langs deze!
Eentje die best wel wat wegheeft van mijn eigen handschrift! Zo helt mijn handschrift ook lichtelijk naar links (ondanks dat ik rechts ben), zet ik consequent streepjes door de letter z, en mijn hoofdletter M is precies zo. Alleen mijn a is anders. Maar dat neem ik dan voor lief ;-).

Naast de lay-out heb ik twee pagina's toegevoegd: een met mijn favoriete links en een met alle nagellakswatches die ik geplaatst heb.

Dat laatste brengt mij tot een grotere verandering.
Sommigen van jullie zullen wel weten dat ik naast deze blog ook blogde over nagellak en andere beautydingetjes. Het werd echter te veel werk om iedere week meerdere keren te posten. En natuurlijk ben ik niemand iets verplicht wat betreft mijn blog, maar ik legde mezelf wel iets op wat ik nu niet meer waar kan maken.
Ik heb dus besloten (voorlopig) te stoppen met mijn andere blog. Elke maandag zal ik hier een 'Monday Manicure' plaatsen. Ik dacht eerst dat dat niet thuis hoorde op deze blog. Maar deze blog geeft een afspiegeling van mijn leven. En daar hoort nagellak bij.

Ik wens jullie veel leesplezier!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts